Data wydarzenia:
2014-04-28

W dniu 28 kwietnia 2014 roku odbyło się ostatnie - VI Spotkanie Grupy Sterującej. Uczestnicy spotkali się w Sali Konferencyjnej Urzędu Gminy w Skarżysku Kościelnym.


W dniach 3 – 4 kwietnia 2014 roku odbyło się seminarium pod nazwą „Efektywne wykorzystanie metody samooceny CAF w usprawnieniu funkcjonowania JST i podniesieniu jakości usług-dobre praktyki”. W seminarium wzięło udział 40 osób, w tym władze partnerskich urzędów gmin, ale także osoby, które zajmują się metodą samooceny CAF w urzędzie. Do udziału zaproszonych było 5 prelegentów: krajowy korespondent CAF oraz ekspert ds. CAF i konsultant zarządzania.


W dniach 27-28 lutego 2014 roku odbyła się druga część szkolenia pn. „Budżet zadaniowy
w jednostkach samorządu terytorialnego”. W szkoleniu wzięły udział te same osoby, które szkoliły się z tego zakresu w terminie wcześniejszym, tj. 06-07 lutego 2014 roku.


W terminie 23-24 stycznia 2014 r. zrealizowaliśmy szkolenie wyjazdowe pn. „Budżet zadaniowy w jednostkach samorządu terytorialnego”. W 16-sto godzinnych zajęciach dydaktycznych uczestniczyło łącznie 15-stu pracowników urzędów gmin.
Zakres tematyczny szkolenia obejmował podstawy teoretyczne budżetowania zadaniowego jak również ćwiczenia praktyczne w zakresie m.in. definiowania zadań i podzadań, wyznaczania celów strategicznych i operacyjnych.


Dnia 17.01.2014 r. w Urzędzie Gminy Waśniów zrealizowaliśmy piątą w projekcie edycję kursu  pn. „Edytor Aktów Prawnych”.


W terminie 16.01.2014 r. w Urzędzie Gminy Skarżysko Kościelne zrealizowaliśmy kolejny kurs pn. „Edytor Aktów Prawnych” w którym udział wzięło 10 pracowników urzędu. 


Dnia 15.01.2014 r. zrealizowaliśmy kurs pn. „Edytor Aktów Prawnych” dla pracowników Urzędu Gminy Bliżyn.


W terminie 14.01.2014 r. zrealizowaliśmy kurs stacjonarny pn. „Edytor Aktów Prawnych” dla pracowników Urzędu Gminy Mniów.


W terminie 13.01.2014 r. zrealizowaliśmy 8-godzinny kurs stacjonarny pn. „Edytor Aktów Prawnych”, w którym udział wzięło 10 pracowników Urzędu Gminy Nagłowice. W programie kursu uwzględniono tematykę dotyczącą podstawowych zasad tworzenia i edycji aktów prawnych przy pomocy aplikacji komputerowych, w tym m.in. wypełnianie metryki dokumentu, dodawanie załączników, podpisywanie aktów prawnych, wstawianie i formatowanie tabel.   


Z końcem 2013r. zakończyliśmy realizację doradztwa eksperckiego pn. „Udostępnianie usług drogą elektroniczną – BIP i ePUAP”. Spotkania z doradcą odbyły się w terminach:


Strony

Akademia Przedsiębiorczości | Strona główna | Polityka Cookies | Stronę napędza Drupal
FacebookTab